Minu lemmiktegevus on harutamine

4. märts 2016

Hall sall / Gray Scarf

Olen aasta algusest siiamaani ära kudunud juba üle 2,5 kg lõnga, kuid oma tegemistelt pole ma saladuskatet väga palju kergitanud. Mitte, et mul midagi salatseda oleks, aga ma lihtsalt ei saa oma tehtud asju pildi peale. Fikseeringud asjadest on olemas, aga need pole pildid, mida esitleda tahaksin.

Sedapuhku näitan ühte salli, mis läheb nende kinnaste juurde.
Sain üsna vabad käed, mida kududa, ainus soov oli, et oleks pehme ja muster poleks liialt auguline. Soovitud värvid ikka hall ja punane. Kuna mantel on intensiivne punane, siis minu nägemuse järgi punast on juba piisavalt ja aksessuaariks läheks pigem midagi rahulikku ja neutraalset.

Hall sall / Gray Scarf

Valisin lõngadeks Drops Delight, värv 01 üleminekutega hall, 50 g/175 m, 75% villa, 25% polüamiidi ja kõrvale panin jooksma Drops brushed Alpaca Silk, värv 2 helehall, 25 g/140 m, 77% alpakat, 23% siidi.
Salli kaal 93 grammi.

Sall sai ülipehme. Kui salli valmis sain, kerisin selle prooviks ümber oma kaela. Olen üsna pirtsakas igasuguste torkivate lõngade suhtes ja tahtsin katsetada, kui kähku ma salli seest välja poen, aga tegelikult ei tahtnud salli enam kaelast ära võtta. Minule igatahes sobib :)
Loodan, et salli uuele omanikule sobib sall sama hästi.

Sall on oma olemuselt ülilihtne, kuid algus nii lihtsalt ei läinud. Tegin mitmest erinevast lõngast proovikudumisi, kuid ei leidnud meelepärast lõnga. Olin enda peale juba üsna tige. Omal elamine lõnga täis, kuid salli jaoks vaja jälle poodi lõnga järele minna. Kammisin e-poed läbi ja ikka ei midagi. Kui lõnga koostis sobib, siis värv mitte ja vastupidi. Pöörasin veel lõngakastides ja jäin pidama Drops lõngade juurde.
Mustri valimine oli teine katsumus. Hakkasin keerulisemate mustritega peale. Jõudsin endale isegi mustrilise ja kahevärvilise patentkoe selgeks teha, kuid see ka ei meeldinud. Keerulisemate mustrite pealt hakkasin tasapisi lihtsamate poole liikuma ja jäin lõpuks selle ülilihtsa mustri juurde pidama. Mida vähem, seda parem. Aga pühapäeva sain sisustatud. Salli kudumiseni terve päeva jooksul ei jõudnudki.

2 kommentaari:

  1. Näeb igal juhul pildil väga mõnus välja! Karvasematele lõngadele sobibki lihtsam muster, peensused läheksid ju kaotsi.

    VastaKustuta
  2. Lõnga ja mustri valimine ongi tihti kõige huvitavam osa, edasi on ainult kudumise vaev.

    VastaKustuta