Minu lemmiktegevus on harutamine

4. mai 2017

Kollane müts / Yellow Beanie

Kampsunist jäi natuke lõnga üle. Vaatasin, et parasjagu peaks sealt üks müts välja tulema. Hästi paks müts on olemas, õhuke herilasepesa ka, aga selline vahepealne müts just parasjagu puudu.

Kollane müts / Yellow Beanie
Kollane müts / Yellow Beanie

Mingit keerulist palmikutega mütsi ei julgenud ette võtta, sest lõnga poleks selle jaoks jätkunud.
Valisin välja ühe pitsilise mustri, alla serva kudusin topeltsooniku laadse serva, et hoiaks kenasti ümber pea ja oleks natuke rohkem tuulekaitset.

Kollane müts / Yellow Beanie

Päris selline müts välja ei tulnud, nagu lootsin. See muster paksemast lõngast jääb hästi kena sruktuurne, minu lõng jäi pisut liiga peenikeseks. Ega eriti aru ei saagi, et seal mingi muster on. Lihtsalt sibru-säbru. Aga harutamist siiski ette ei võtnud. Pähe ta ju sünnib ja soe on ka. Eks järgmise mütsi teen parema.

Kollane müts / Yellow Beanie

Mütsi kudumisest jäi veel väike nutsakas lõnga alles. Kui läksin seda nutsakat ära panema, vaatas mulle vastu veel terve ja puutumata kollane lõngatokk. Kui lõin oma lõngaarvestuse tabeli lahti ja võrdlesin kampsuniks ärakulunud lõngaga, siis jah, kõik klapib. Aga mingil põhjusel oli mul jäänud selline mulje, et seda tokki enam pole. Tagantjärele tarkusega oleks saanud ikkagi korraliku palmikutega mütsi teha. Nüüd siis lõng olemas, hakka või uut mütsi kuduma.

Kollane müts / Yellow Beanie

Muster on niipalju veniv, et sinna mütsi alla mahutan oma juuksepahmaka krunnina ka ära. See on üks olulistest nõuetest mütsile minu jaoks.

Ah jaa, kaasa arvas, et olen selle mütsiga munapea moodi...

Lõng: Nako Meino Blend 55% meriino, 45%  akrüül
100 g/240 m
Vardad 3 ja 3,5
Lõnga kulus 69 grammi

1 kommentaar:

  1. Mõnus komplekt. 🐑 😍 Mis veel lisandub, teine müts, kaelus, kindad?

    VastaKustuta